Indiferent de domeniul în care ai o afacere aceasta trebuie să existe și să fie promovată în online dacă dorești să ai o afacere de succes. Practic, online-ul și rețelele de socialziare au devenit indispensabile oricărei afaceri.

Mai mult, prin intermediul rețelelor de socializare poți vinde oriunde în lume și te poți chiar imbogăți, totul depinde de tine si de cunoștiințele tale.

În acest articol și din video-ul de mai jos  găsești cateva dintre strategiile care îți pot aduce succesul dorit în online prin intermediul rețelelor de socializare.

Înainte de a începe o promovare pe oricare dintre rețelele de socializare trebuie sa ții cont de următoarele aspecte:

  1. Acordă-ți timp și studiază cum functioneză rețeaua respectivă

Ai în vedere să te promovezi pe rețelele de socializare?

Înainte de a începe afla mai întai cum funcționează.

Dacă Facebook este rețeaua prietenilor unde oamenii intra să vadă ce fac aceștia, Instagram este rețeaua pe care consumatorii caută inspirație, iar YouTube este rețeaua unde oamenii merg învețe lucruri practice. De aceea, cea mai utilizată expresie pentru căutare pe YouTube este ”how to…”, in traducere ”cum să…”.

Dacă vrei să nu pierzi timp și bani cel mai bine este să îți acorzi suficient timp și să afli tot ce se poate despre rețeaua pe care vrei sa te promovezi eficient.

  1. Caută profesioniști din domeniu și învață de la ei.

Probabil știi că interesul rețelelor de socializare este sa facă bani pentru acționarii lor, însă nu pot face acest lucru dacă tu nu ești oe deplin mulțumit de interacțiunea cu ele. De aceea, ele vor avea succes, dacă și tu vei avea succes, iar pentru acest lucru vei avea la dispoziție o mulțime de tutoriale din care poți învăța cum să folosești cât mai bine rețelele de socializare.

Sunt destule webinarii și tutoriale YouTube de unde poți să afli informații de calitate din care poți învăța cum să te promovezi eficient.

Site-ul Udemy, de exemplu, are o multitudine de cursuri GRATUITE, iar unele la doar 10$ din care cu siguranță vei putea să înveți lucruri utile pentru afacerea ta.

  1. Crează conținut de calitate

Secretul în online este să oferi conținut de calitate celor care au nevoie de produsele sau serviciile tale. Înainte de a-i convinge să cumpere de la tine, câștigă-le încrederea.

Pare simplu și chiar așa este.

Dacă nu ești încă convins, privește la Facebook, și nu în maniera în care majoritatea o fac. Facebook este în momentul de față cea mai mare platforma de publicitate și totul a început prin a oferi VALOARE în mod Gratuit.

Educând și învățând consumatorii despre domeniul, nișa și afacerea ta, vei ajunge la concluzia că aceasta este cea mai bună metodă pentru a-ți promova produsele și serviciile pe care le oferi.

Content Marketing-ul este despre a-ți educa clienții în legatură cu produsul tău ori de a-i educa în legătură cu industria ta.

O poți face printr-un canal de YouTube, Facebook sau Instagram. Ceea ce este important este să educi piața ta țintă și să le aduci consumatorilor o rezolvare pentru problemele lor.

  1. Testează, Testează, Testează….

Dacă înca nu știi la ce reacționează publicul tău și ce conținut îi place să digere, atunci nu ai decât să testezi.

O strategie bună este să promovezi pe Facebook câteva articole sau câteva videoclipuri cu doar câțiva lei (5-10 lei) și să vezi unde ai rezultatele cele mai bune.

Dacă ai rezultate bune pe un anumit articol, înseamna ca acolo trebuie să ”bați fierul”. Crează conținut în continuare și promovează-l.

Nu uita că Facebook este rețeaua prietenilor iar transferul de încredere (oamenii tind să aiba mai multă încredere în prietenii lor) se face de la un prieten la altul. Așa că rezultatele cele mai bune, atunci când targhetezi se poate să le ai bifând opțiunea: ”prietenii persoanelor care apreciaza pagina ta”.

retele de socializare si promovarea afacerii online

  1. Fii perseverent!

Diferența dintre cei care au succes și cei care eșuează o face capacitatea acestora de a persevera în ceea ce fac.

CONSISTENCY IS MOTHER OF MASTERY”- Robin Sharma

Gândește-te la atleții olimpici. Aceștia au nevoie de ani de zile de pregătire pentru a câștiga o medalie. Așa că de câte ori nu îți merg lucrurile cum trebuie adu-ți aminte de ei.  

Sunt cazuri în online care diverși antreprenori au reușit să-și crească afacerile cu ajutorul YouTube și să aibă peste 1.000.000 de abonați în doar un an de zile. Un exemplu bun fiind:

PETER MCKINNON 

retele de socializare si promovarea afacerii online

retele de socializare si promovarea afacerii online

 Sunt, de asemenea, și cazuri în care cei care au creat conținut au avut nevoie de ani de zile.

Ai scris câteva articole sau ai făcut câteva videoclipuri, iar rezultatele nu sunt precum te așteptai?

În online lucrurile nu se întamplă peste noapte, este nevoie de timp. Însă, o dată ce ai creat conținut de calitate iar oamenii te plac, vei reuși să ai parte de o creștere exponențială.

Intră în comunitatea Construim Proiecte.ro

Vei primi pe email informatii GRATUITE, utile pentru cresterea afacerii tale.

Felicitări pentru înscriere!